ЗДО "Дзвіночок"
смт. Чабани, Київська область

Методична скарбничка

     Дитинство — найважливіший період людського життя… не підготовка до майбутнього життя, а  справжнє, яскраве, неповторне життя, і від того, як пройшло дитинство, хто вів дитину за руку в дитячі роки, що увійшло в її розум і його серце з навколишнього світу — від цього у вирішальній мірі залежить якою людиною стане сьогоднішній малюк.
Тому ефективність роботи нашого закладу дошкільної освіти визначається насамперед грамотною діяльністю методичної служби, ключовою особою якої є вихователь-методист.

ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ - ХТО ЦЕ?

      Вихователь-методист займається методичною роботою та організує весь освітній процес в дошкільному закладі. Методист аналізує, планує, організовує, координує, контролює діяльність педагогічного колективу. Разом із директором ЗДО він керує колективом закладу, беручи участь у добиранні кадрів у розробленні та впровадженні програм розвитку і педагогічних планів.

 

Багдасарова Світлана  - вихователь-методист  ЗДО

(спеціаліст вищої категорії)

      Вихователь-методист проводить ґрунтовну методичну роботу у педагогічному колективі: педагогічні ради та педагогічні години, відкриті заняття для вихователів, семінари, семінари – практикуми, індивідуальні та групові консультації….Крім того, він бере участь у роботі з батьками: дає поради, консультує… Робоче місце методиста, як відомо, методичний кабінет!

        Методичний кабінет – це живий організм, це – центр методичної роботи з педагогічними кадрами, де народжуються ідеї, розвиваються педагогічні обдарування. Кабінет, в якому завжди відчинені двері, затишно, стильно і комфортно, обстановка сприяє робочій, творчій атмосфері!

     Методична робота займає особливе місце в системі управління нашого дитячого садка, так як, перш за все, сприяє активізації особистості педагога, розвитку його творчої діяльності. Всі її форми спрямовані на підвищення кваліфікації та майстерності вихователів. Постійний зв'язок змісту методичної роботи з результатами роботи педагогів, забезпечує безперервний процес вдосконалення професійної майстерності кожного вихователя. Водночас методична робота носить випереджаючий характер і відповідає за розвиток і вдосконалення всієї роботи з дітьми відповідно до нових досягнень у педагогічній та психологічній науці. Головним є надання реальної, дієвої та своєчасної допомоги педагогам.

Основні напрямки в діяльності методиста, спрямовані на підвищення якості освітнього процесу.

Ще одне завдання методиста, мабуть, найважливіше - розуміти та правильно оцінювати сили і можливості кожного педагога, знати, що важливо для нього в житті, до чого він прагне, адже у кожного вихователя свій професійний портрет, свій темп удосконалення педагогічної майстерності, свій тип виконання отриманого завдання, неповторний, власний рівень педагогічної майстерності, особисте педагогічне кредо.
Тож завдяки використанню та впровадженню в роботі з педагогічним колективом активних, сучасних інноваційних технологій, використанню інформаційно-комп'ютерних технологій, методична робота в ЗДО організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів та спрямована на саморозвиток, самоосвіту, професійне вдосконалення кожного педагогічного працівника..

Логін: *

Пароль: *